zondag 31 augustus 2008

Brabantse Dag

Het is wat stilletjes op mijn weblog de laatste week. Daar zijn een paar redenen voor aan te geven.

De eerste reden heeft alles te maken met het zoek- en denkwerk met betrekking tot een goed verhaal  voor mijn presentatie. Hoewel ik dat in een vorig bericht al aangaf: het valt niet mee om de lijnen in een globaal overzicht te krijgen. Gelukkig komt er hulp uit verwachte en onverwachte hoek. De verwachte hoek is mijn lezerskring: er zijn altijd wel mensen met wat tips en verwijzingen (met dank aan Michael, al gaat zijn indeling alweer een laagje dieper dan ik zou willen gaan, maar daarover later meer). De onverwachte hoek is de Kennisbijlage van de Volkskrant die dit weekend uitgebreid aandacht besteed aan de ontdekking van de chip en de Wet van Moore. Ook dat gaat wat dieper dan ik wil bespreken, maar mijn eigen beeld wordt in elk geval weer wat helderder...

De andere reden voor mijn zwijgende weblog is de 'Brabantse Dag', het groot cultuurhistorisch festival dit weekend (eigenlijk al de hele afgelopen week) in Heeze (hier een impressie van vorig jaar). Dat betekent dus weer een weekend veel gasten, eters en logees over de vloer en veel op pad. Dit berichtje komt van het moment tussen het smeren van de broodjes en de binnenkomst van de eerste gasten...

Pict0121_2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom