zondag 27 januari 2008

Mijlpaal...

Het lukt de laatst tijd niet zo goed de onderwijs-van-overmorgen actualiteit bij te houden. Niet dat er niets gebeurt, er zijn talloze krantenartikelen om op te reageren, ik heb nog niet uitgewerkte aantekeningen van de ROC-i themaconferentie, er ligt nog wat researchwerk op de plank en een paar nieuwe ideeën over CGO beginnen zich alweer te ontwikkelen. Stof te over dus.

Maar het is de afgelopen weken wel erg druk geweest. Druk met wennen aan de nieuwe werkomgeving, met afscheid nemen van de oude werkkring én met het bereiken van een mijlpaal, waar menigeen een keer bij moet slikken. Ik hoor inmiddels bij de 50+ generatie, kan de volgende keer overstappen van de 'Gezinspolis' naar de 'Gezond en Vitaal-polis', kan me aanmelden als lid van de Algemene Nederlandse Bond voor Ouderen en zo nog wat van die nieuwigheden.

Dscf5147_mosaicNormaal gesproken zou ik hier niet over uitwijden in deze weblog, ware het niet, dat ik door mijn kinderen voor deze gelegenheid verrast werd met een speciaal cadeautje: een mozaïekfoto van mezelf in een redelijk karakteristieke pose (het maken van een detailopname van een bloemetje of torretje of zo), bewerkt met AndreaMosaic. Leuk programma, waar creatievelingen toch iets leuks mee zouden moeten kunnen verzinnen voor het onderwijs.

3 opmerkingen:

  1. Beste Jef,
    Gefeliciteerd met het behalen van de Abrahamleeftijd! Ik hoorde pas een jongere (mijn zoon) zeggen: "Webloggen, is dat niet een soort Hyves voor vijftigplussers?". Ik ben zelf bijna vijftig en sinds kort ook blogger ... Misschien heeft hij wel gelijk. Hoewel: ik zit ook op Hyves. Jij ook? Of past dat niet bij je nieuwe baan ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei Jef, ik lees wat kriegeligheid die ik hier thuis ook hoor, 50 is niet oud, dat is het begin van de rest van je leven. Gefeliciteerd....en ik heb vast ists gemist over de wisseling van werkplek. Kom je bij ons?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor alle medeleven, hoewel. Ik merk er niet zoveel van, ik voel me nog net zo als toen ik 49 jaar en 11 maanden was.
    Ik realiseerde me dat ik natuurlijk wel mijn profiel nog moest bijwerken na mijn overstap.
    En Karin, ik kom met alle plezier een keertje langs...

    Jef

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom