zondag 26 november 2006

Alle begin is moeilijk - deel II

Vandaag weer eens wat verder aan mijn weblog, wat verder opleuken, wat links erbij, eens even kijken hoe anderen dat doen.
Inmiddels een anderhalf uur en wat frustraties verder. Blijkbaar toch niet zo'n wizzkid als iedereen van me denkt, sterker nog, misschien ben ik toch wel veel meer een 'digital native' dan ik zelf altijd dacht (lees meer over digital natives, digital immigrants van Marc Prensky).
Misschien ligt het ook wel aan web-log.nl en moet ik nog wat andere sites proberen? In elk geval kom ik (vandaag!) niet veel verder met trackbacks, typelists, en andere ongein. En als ik dan met feeds bezig ben kom ik weer allerlei zaken tegen over FeedBurner waar ik me op dit moment ook niet zo goed raad mee weet.
Wie weet, werkt zo'n weblog echt en komen er nu talloze tips en trucs binnen...

1 opmerking:

  1. Hallo Jef,
    Ik vond je via Willem. Hoe meer je comment in andere blogs, hoe meer mensen je vinden.
    Tips?
    Tips waar ik in mijn blog veel aan heb gehad zijn deze:
    1: be short
    2: have pitty on your readers
    3: be concise
    4: summarise
    5: kill your darlings
    6: be brief
    Misschien zegt dat ook wat over mij.
    Veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom