zaterdag 12 juni 2010

Ik win nooit wat

Ik win nooit wat, in elk geval nooit eens iets substantieels. De Staatsloterij heeft me een paar keer achter elkaar verrast met een kleine toelage, net voldoende om uit de kosten te komen. Maar om nu van een vette winst te spreken...

Iliad Ik was daarom blij verrast dat ik laatst een loterij won. Mijn werkgever had een loterij uitgeschreven waarbij de deelnemers gedurende enkele maanden achtereen in aanmerking konden komen voor een Iliad, een e-reader. Bij de laatste loterij werd er nog één lotje getrokken, en jawel, mijn naam werd genoemd als de winnaar van de laatste Iliad. "Ik win nooit wat", was toen nog mijn verraste reactie. Ik moest nog wel even geduld hebben, want de leverancier had nog niet geleverd. "Zoals ik al zei, ik win nooit wat", zei ik nog.

Nu, toch alweer enkele maanden later, heb ik nog eens geïnformeerd naar mijn prijs. Er zou nog even naar geïnformeerd worden. Het bleef opnieuw stil. Totdat ik deze week het bijgaand berichtje tegenkwam: Irex, producent van de Iliad in de problemen. Ach ja, je kunt je lot nou eenmaal niet ontlopen, ik win gewoon nooit wat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom