maandag 28 mei 2007

Meer dan werk alleen

Het voorjaar is inmiddels in volle gang. Voor veel mensen begint er dan van alles te kriebelen. Voorjaarsschoonmaak, klusjes rond het huis, vooruitkijken naar (of zelfs al een voorproefje nemen van) de vakantie.
Met mij is het niet anders. Als de bladeren aan de bomen komen, begint het te kriebelen. Er begint weer vanalles te groeien en te bloeien. En daar wil ik toch weer wat van meekrijgen, weer wat toevoegen aan mijn verzameling: wilde planten!

Het fanatieke dat ik een half leven eerder nog had, zit er niet meer in maar zo af en toe er flink op uit, op zoek naar weer wat nieuwe exemplaren voor mijn verzameling. Elk jaar op tweede pinksterdag gaan we er met een club weer op uit, een dag wandelen in de Eiffel, op zoek naar leuke verschijningen, liefst orchideeën. Iedereen vraagt dan of ik mijn foto's beschikbaar wil stellen. "Natuurlijk, stuur maar een mailtje". Wat eigenlijk toch nooit komt. Maar eindelijk is het er dan toch van gekomen: een (nieuw) Flickr-account genomen en de foto's van vorig jaar bij wijze van proef maar eens geplaatst. Wat makkelijk, toch eigenlijk.
En binnenkort dus een nieuwe verzameling met de opbrengsten van de tocht van dit jaar...

En daarna gaan we wel weer verder met formele blogs over onderwijs, ict, competenties en andere zaken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom