woensdag 29 augustus 2007

Fotoalbum?

Foto's op het web zijn inmiddels de gewoonste zaak van de wereld. Inmiddels staan er al heel van mij wat bij Flickr, heb ik de inauguratie van van mijn broer met de onlineservice van Albert Heijn zitten bewerken maar kom ik bij de Trendwatcher weer wat leuks tegen met betrekking tot Picasa.
Albert Heijn gebruik voor het afdrukken van dingen, over Flickr ben ik niet zo tevreden (met name omdat ik iedere keer weer problemen heb met de volgorde van mijn foto's). Dus ook maar eens bij Picasa gekeken.
Ik had het er afgelopen zaterdag al over: de optocht van de Brabantse Dag in Heeze op de laatste zondag van augustus is bijzonder de moeite waard. Nou, hier dan de serie bij Flickr (je moet hem wel in de omgekeerde volgorde afdraaien), en hier bij Picasa. Daar was het in elk een fluitje van een cent, ik ben om.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige foto's! Je bent een echte observator zo te zien, m'n complimenten.
    Overigens heb je bij Flickr ook mogelijkheden om je foto's te rangschikken, bijv. op datum, op datum omgekeerd, op datum van upload en op naam. Maar zo makkelijk als je ze bij Picasa kunt verschuiven... daar kan Flickr nog van leren!
    Ook ik zeg: Picasa werkt slimmer!

    PS: "De trendwatcher..."
    Ik noem mezelf nog steeds bescheiden trendMatcher :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom