zondag 23 maart 2008

Congres Onderwijsvernieuwing & ICT

Cvi

Nog 2 dagen en 23 en een half uur voor de CVI conferentie begint. Ik vind het niet alleen een feest dat ik er weer naar toe mag, dit keer ben ik ook uitgenodigd om als 'huisblogger' op te treden. Samen met Willem Karssenberg, Annet Smith, Karin Winter, Moniek Verhaaren en Serge de Beer ga ik verslag doen van de presentaties en andere wetenswaardigheden op de weblog van de conferentie.

Ik ga in elk geval op zoek naar presentaties over het organiseren van (flexibel) onderwijs en de ondersteuning, die ICT kan bieden. Het programma biedt daar in elk geval voldoende gelegenheid toe.

Ik overweeg mijn berichten ook hier te plaatsen maar ik kijk nog even of dat allemaal gaat lukken. Ik heb er in elk geval veel zin in...

1 opmerking:

  1. Als je dinsdag nog wat ROCvA-collega's wilt ontmoeten is dit de plek, waar wij hebben afgesproken

    Jan Floris

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom