zondag 18 mei 2008

Even iets rechtzetten...

In één van mijn voorgaande berichten heb ik recent melding gemaakt van nieuwe publicaties op het gebied van onderwijslogistiek.
Ik ben in dat bericht nader ingegaan op 'Maatwerk en Flexibilisering' van SLO en Cinop.

Eén van de conclusies, die ik ten aanzien van die uitgave trok, was, dat er maar bitter weinig aandacht werd besteed aan de rol van de informatievoorziening bij het flexibiliseren van het onderwijs.

Deze week liet een collega weten, dat hij vond, dat ik mijn huiswerk wat beter had moeten doen. En dat bedoelde hij min of meer letterlijk. In eigen huis is immers recent ook een publicatie verschenen over het CGO bij het ROC van Amsterdam, die best in het lijstje had mogen staan. Bovendien is dat een uitgave waarin juist wel aandacht wordt besteed aan de ondersteuning van CGO (en flexibele onderwijsvormen) met informatiesystemen.

Even los van het feit dat ik uit een soort (wellicht valse) bescheidenheid niet zo makkelijk reclame maak voor wat eigen is, zijn commentaar klopt wel: Het desbetreffende boekje had best in het rijtje publicaties mogen staan. (Overigens hebben anderen er wel melding van gemaakt!)

Bij deze dan toch even rechtgezet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom