dinsdag 1 april 2008

Onderwijs voor morgen

Als je een weblog hebt met de titel ´onderwijs voor overmorgen´ dan kun je er toch niet omheen om even te reageren op een website met als titel ´onderwijs van morgen´ (met dank aan Moniek Verhaaren voor de tip).
Malmberg startte de website als reactie op het rapport van Dijsselbloem om leraren ook een kans te geven zich te laten horen. Alsof er geen BON is... :-)

Ik zou de 'onderwijs van morgen' tekort doen als ik het met de website van BON zou vergelijken. Het ziet er uitnodigend uit, de inhoud doet er toe. Het is een soort superweblog met meerder auteurs (ik tel er een stuk of drie) waar men op kan reageren, er is een nieuwsbrief (komt vanaf nu ook bij mij binnen) en een periodieke stelling. Kortom, weer een nieuwe loot aan de stam...

2 opmerkingen:

  1. Verkeerde link Jef. Het is:
    http://www.onderwijsvanmorgen.nl/
    dus van in plaats van voor...
    Ik zou je meer kunnen vertellen over de manier waarop ze aan hun artikelen (proberen te) komen, maar zal dat hier niet doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal wel een 'zeur' zijn maar ik heb nog nooit zoveel overloos geleuter bij elkaar gezien als op http://www.onderwijsvanmorgen.nl
    De verschillende reacties liegen er trouwens ook niet om. Ik begrijp niet dat Malmberg aan zulk geneuzel haar naam zou willen verbinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom